Protemine
Het verhaal dat je product
in het schap brengt
Uitdaging
Hoe kunnen we ons vernieuwende ijs in de supermarkt krijgen?
Doel
Het potentieel van Protemine duidelijk vertellen.
Oplossing
Een krachtige pitch-deck met visuals en teksten om het verhaal van Protemine deelbaar te maken.
Hoe overtuig je de supermarkt?
De zorgsector begrijpt de waarde van eiwitrijk voedsel. Maar in de supermarkt heb je te maken met een hele andere doelgroep, andere behoeften en andere concurrentie. Protemine stond voor de uitdaging: hoe zorg je dat je pitch niet alleen informatief is, maar vooral overtuigend? En hoe vertel je het juiste verhaal aan kopers, investeerders én consumenten?
Van positionering tot pitch deck
Samen met Protemine hebben we ons verdiept in:
De doelstellingen: wat willen we precies
bereiken in de supermarkt?De doelgroep: wie is de gebruiker en waar
zoekt die persoon naar in de supermarkt?De propositie: waarom moet dit product in
het schap liggen?
Op basis hiervan hebben we een strategisch verhaal ontwikkelt dat de brug slaat tussen feit en verhaal. We werkten toe naar een krachtige waardepropositie die zowel de maatschappelijke relevantie als het commerciële potentieel van Protemine onderstreept.
Een Pitch die overtuigt
Het eindresultaat? Een pitch deck waarmee Protemine zich met vertrouwen en visie presenteert aan supermarktinkopers en potentiële partners. Eén dat hun missie tastbaar maakt: een gezonder Nederland, waarin eiwitrijk eten voor iedereen toegankelijk is – of je nu herstellende bent, sport of gewoon gezond wil blijven.
Waarom we dit tof vinden
Bij Horizonteer worden we enthousiast van innovaties die maatschappelijke impact maken. Dit was ons eerste project via Nieuwe Gevers en liet meteen zien hoeveel potentie er zit in dit soort samenwerkingen.
Ook een verhaal dat verteld moet worden?
Laten we samen een pitch deck bouwen!
Neem contact op met Yvonne of Nathalja:
Ben jij ook geïnteresseerd in front-end innovatie?
+31 6 34562399
+31 6 34562398