Sterk Trajecten

In een Sterk Traject verdiepen we ons grondig in een probleem, voeren we diepgaand onderzoek uit en presenteren we een duidelijke conclusie. We beginnen met een intake om het probleem nauwkeurig te definiëren. Vervolgens omvat het traject twee workshops die naadloos op elkaar aansluiten, zodat we samen kunnen brainstormen en de bevindingen kunnen samenvoegen. Na deze workshops voert een Horizonteer optioneel verder onderzoek uit en levert een heldere conclusie op. Onze Sterk-trajecten zijn flexibel en aanpasbaar aan jouw specifieke doelstellingen, en we bieden vier verschillende typen trajecten om aan jouw behoeften te voldoen.

De opzet van een Sterk Traject

Intake + Voorwerk

Workshop 1

Workshop 2

Onderzoek

Conclusie + Advies

Sterk Trajecten bieden de snelle route om problemen aan te pakken. We starten met een intake om het probleem te begrijpen, gevolgd door twee krachtige workshops waarin we ideeën in een stroomversnelling brengen. Onze Horizonteer voert snel verder onderzoek uit en presenteert een heldere conclusie. Met verschillende trajectopties die passen bij jouw doelen, nemen we je graag mee op de fastlane. Hieronder leggen we het uit!

Sterk Trajecten

Sterk in je Schoenen

Om sterk in je schoenen te staan is het belangrijk dat je echt goed weet waar jij voor staat en welke waarde je aan jouw doelgroep(en) levert. Wie is je doelgroep? Welke dingen vinden zij belangrijk? Hoe speel je in op hun wensen met jouw product of dienst? Dat ga je definiëren in dit traject.

Intake

Waardepropositie

Brand DNA

Klant onderzoek

Advies

Sterk naar de Markt

Om sterk naar de markt te kunnen gaan is het belangrijk dat je je business strategie goed voor elkaar hebt. Hoe vind je de balans tussen wenselijk, haalbaar en levensvatbaar? En wat zijn de strategische plannen voor de verschillende doelgroepen? Daarmee ga je aan de slag in dit traject.

Intake

Beeld van het landschap

Risicovolle aannames

Aanname valideren

Advies

Sterk in de Ring

Je bent mogelijk niet het enige bedrijf die in een bepaalde markt wilt zitten. Daarom is het belangrijk om een goed beeld te hebben van je concurrentie landschap en hoe jij je hiervan gaat differentiëren. Wie zijn je concurrenten? Waar zijn zij mee bezig? Waar liggen nog kansen in de markt? Dat ga je onderzoeken in dit traject.

Intake

Trends

Differentiatie brainstorm

Concurrentie onderzoek

Advies

Sterk naar de Toekomst

Wat de toekomst ons zal brengen? Dat kan je niet goed voorspellen, maar je kan wel de toekomst van jouw bedrijf vormgeven. En dat is precies wat je in dit traject gaat doen. Waar wil je naartoe? Welke visie wil je waarmaken? Dit ga je bepalen tijdens dit traject.

Intake

War games

Toekomst wensen

Roadmap

Advies

Nieuwe workshop tools!

Brainstorm, persona en kritisch denken kaartensets zetten je aan tot inspiratie.

Sterk Trajecten in het kort

Ons Sterk Traject biedt een gestroomlijnde aanpak voor het aanpakken van problemen met een intake, twee workshops en grondig onderzoek, allemaal ontworpen om jouw groei te versnellen.

Sterk
in de schoenen

Welke waarde lever je aan je doelgroep?

Intake

Waardepropositie

Brand DNA

Klant onderzoek

Advies

Sterk
naar de markt

Heb je je business strategie goed voor elkaar?

Intake

Beeld van het landschap

Risicovolle aannames

1 Aanname valideren

Advies

Sterk
in de ring

Hoe ziet je
competitie er uit?

Intake

Trends

Differentiatie brainstorm

Concurrentie onderzoek

Advies

Sterk
voor de toekomst

Wat is de toekomstvisie
voor je bedrijf?

Intake

War game

Toekomst wensen

Roadmap

Advies

Dit doen we ook!

Naast het begeleiden en het uitvoeren van innovatieprojecten bieden we ook andere diensten aan waarmee we jouw organisatie of bedrijf kunnen helpen op het gebied van innovatie en circulariteit. Zo doen wij aan scale-up begeleiding, kan Rein spreken op jouw evenement als inspirator en hebben wij samen met de Circular Plastics Alliance een academy opgezet om circulariteit te bevorderen.

Laten we samenwerken!

Je kan altijd laagdrempelig met ons contact opnemen.